miércoles, 20 de enero de 2010

LA MEVA PERSONALITAT

Posa una creu a la caractèristica que s'adapta més a la teva personalitat.

Nerviós: M'altero fàcilment i a vegades em costa dominar-me.
Tranquil: Em prenc les coses amb molta calma, no m'altero facilment.
Extravertit: Sóc obert, m'agrada molt relacionàrme amb la gent.
Introvertit: Soc tancat, no m'agrada gaire relacionar-me molt amb la gent.
Reflexiu: Abans de prendre una desició m'ho penso bé.
Impulsiu: Faig gairebé sempre les coses sense pensar.
Optimista: Veig sempre l'aspecte positiu de les coses, acostumo a estar sempre content.
Pessimista: Acostumo a veure-ho tot negre, penso que les coses sortiran malament.
Amb Inactivitat: Sé prendre decisions adequats en cada moment, improvisar solucions.
Adaptable: Rapidament m'integro dins un grup i en circumstàncies noves.
Directiu: M'agrada dirigir, prendre decisions, coordinar equips de persones.
Sociable: M'agraden molt les relacions amb el altres i me'n surto bastant bé.
Submís: Prefereixo que m'organtizin el treball, que em dirigeixen el que haig de fer.
Segur: Tinc idees pròpies, tinc seguretat en mi mateix, sé que cap a on vaig.
Atrevit: M'agrada el risc, no tinc por del perill, sóc aventurer.
Idelista: Em qui pels meus ideals, sóc poc pràctic.
Realista: Sóc molt practic, no em guio per ideals ni construccions imàginaries.

No hay comentarios:

Publicar un comentario